ONE Logo

העיר שלה: סיטי הביסה 1:4 את יונייטד בדרבי

התכולים נראו נהדר וחגגו מול היריבה העירונית. דה בראונה הצטיין עם צמד ובישול למחרז, שהשלים צמד משלו, סאנצ'ו השווה זמנית. הפער בפסגה - שש נק'

מערכת ONE | Invalid date

שחקני סיטי חוגגים

שחקני סיטי חוגגים (רויטרס)

-

יום Invalid date, Invalid date, Invalid date

0:0

שופט:

הרכבים וציונים

קרוב לתשע שנים חלפו מאז אלכס פרגוסון עזב את מנצ’סטר יונייטד, תשע שנים בהם השדים האדומים ראו את הגב של היריבה העירונית בטבלה ולפי מה שאירע הערב (ראשון) על כר הדשא בקרב בין הקבוצות, ההגמוניה של סיטי בעיר מנצ’סטר עומדת להישאר. התכולים ניצחו בקלילות 1:4 את השדים האדומים במשחק במעמד צד אחד בלבד.

הקבוצה של פפ גווארדיולה עלתה למשחק אחרי שליברפול צימקה את הפער מהפסגה לשלוש נקודות בלבד, אך הסיטיזנס לא התרגשו ושטפו את הדשא בדרך להגדלת היתרון בחזרה לשש נקודות. ובעוד סיטי רצה לאליפות, יונייטד איבדה לארסנל את המקום הרביעי כשהיא עם שלושה משחקים יותר מהתותחנים. השדים האדומים יאבקו עד סוף השנה על המקום בטופ 4 שלא נראה מבוטח בכלל.

האלופה פתחה את המשחק בסערה כשקווין דה בראונה מעלה אותה ליתרון כבר בדקה החמישית. הבלגי קיבל מסירה נהדרת מברנרדו סילבה ובנגיעה ירה לרשת של דויד דה חאה. עשר דקות לאחר מכן, הקשר היה קרוב להכפיל את היתרון של התכולים, אך הפעם השוער הספרדי הצליח להדוף את הכדור. בדקה ה-22 יונייטד חזרה למשחק. השדים האדומים יצאו להתקפה מתפרצת ובסיומה ג’יידון סאנצ’ו הכניע את אדרסון בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה. הקיצוני, שגדל במחלקת הנוער של סיטי, חגג בהתרסה לעבר הקהל המקומי.

אולם השוויון של יונייטד החזיק שש דקות בלבד. פיל פודן ביצע פעולה אישית גדולה, אך נבלם על ידי דה חאה, שהדף בצורה מרשימה לא פחות, הריבאונד הגיע לרגליו של דה בראונה, שמחמישה מטרים שלח את הכדור לרשת והשלים צמד.

השליטה של סיטי נמשכה גם במחצית השנייה. החניכים של פפ הפעילו לחץ כבד ומנעו מהיריבה לצאת להתקפות. דה בראונה היה קרוב להשלים שלושער, אך דה חאה מנע ממנו כיבוש. בדקה ה-68 הצדק נעשה. הקשר הבלגי של סיטי מצא את ריאד מחרז ששלח חצי וולה לרשת של יונייטד. גם המילה האחרונה הייתה שייכת למחרז, שקיבל בישול נפלא מאילקאי גונדואן, כבש את הרביעי ונתן את האות לחגיגות גדולות באיתיחאד.