ONE Logo

למרות 2:0 לאפולון: חיפה בפלייאוף האלופות

האלופה לא הרשימה ב-GSP בקפריסין, אך עלתה בכל זאת הודות ל-2:4 בסיכום. בכר נמצא מרחק 180 דקות מול הכוכב האדום בלגרד על מנת להפעיל לשלב הבתים

מערכת ONE | 09/08/2022

שחקני מכבי חיפה בסיום

שחקני מכבי חיפה בסיום (עמרי שטיין)

- סיבוב שלישי גומלין

G.S.P

יום שלישי, 09/08/2022, 20:00

2:0

שופט: פליקס צוואיר

הרכבים וציונים

180 דקות. זה מה שמפריד בין מכבי חיפה לשלב הבתים של ליגת האלופות. אלופת המדינה נכנעה הערב 2:0 לאפולון לימסול באצטדיון ה-GSP שבקפריסין, אך עלתה בכל זאת לשלב הבתים הודות ל-2:4 בסיכום צמד המשחקים.

זה לא הלך חלק עבור החבורה של ברק בכר, שפתחה רע מאוד בלשון המעטה. טרם ספגה, האלופה הישראלית נראתה רע מאוד, הרבתה לאבד כדורים ונתנה למקומיים להגיע למצבים. ג’וש כהן כמעט איבד במקום מסוכן ונתן מתנה למארחת, לאחר מכן כיפר כשזינק טוב לכדור טועה של שון גולדברג שכמעט כבש כבש עצמי, וכבר היה ניתן להריח את השער של הקפריסאים באוויר. מלבד איום בודד של האורחת שהגיע בדקה ה-15, כשעומר אצילי מצא את דין דוד שזעזע את המשקוף, הקבוצה מהכרמל לא הצליחה להתקרב לשער. ארבע דקות אחר כך, חיפה שילמה את המחיר על הפתיחה הגרועה שלה, כשהרבין אונגנדה בעט מרחוק כדור שפגע בעופרי ארד, שינה כיוון ונעצר רק ברשת של כהן. 

חיפה ניסתה להגיב במהרה, ובהתקפה הבאה לאחר השער, דין דוד כבר חגג את השוויון, אך השמחה של החלוץ לא נמשכה זמן רב, שכן הדגל הונף והשער נפסל. אחרי שכבר נדמה היה שהחבורה של ברק בכר נכנסה למשחק, היא קיבלה מכה נוספת בכנף. בדקה ה-25 קרן של הקפריסאים הסתיימה בוולה אדיר של ישראל קול היישר לרשת של כהן שפתח לגמרי את ההתמודדות מחדש. ארבע דקות חלפו מהשער השני של המארחת, ושוב דוד חגג שער משלו, אך פעם נוספת הקוון מנע ממנו את החגיגה. בדקות הסיום של המחצית הראשונה, חניכיו של בכר התעוררו מעט והצליחו לאיים על השער. פרנזי פיירו ואצילי כמעט השיגו את השער המצמק, כששער שלישי של דוד נפסל בגלל נבדל.

בחזרה מחדרי ההלבשה הקצב מעט נרגע. במשך דקות רבות הכדור נע במרכז המגרש והקבוצות לא הרבו להתקרב לשער יריבתן. לאחר מכן החבורה מהכרמל התעוררה מעט, אך זה פשוט לא היום של דין דוד. החלוץ רשם החמצת ענק מול שער ריק כשלאחר מכן ניסיון נוסף שלו פגש את העמוד. למזלה של חיפה, לימסול התעייפה ולא הצליחה להתקרב לשער ולהשיג את השלישי. 

לבסוף, למרות התוצאה, בכר השיג את מה שהוא רצה והוא יתרכז כעת בצמד המפגשים מול הכוכב האדום. עם יכולת כמו שחניכו הציגו בקפריסין, יהיה קשה לעבור את אלופת סרביה, אך אם הירוקים יצליחו לשחזר את התצוגה שלהם במשחק הראשון מול לימסול ובגומלין מול אולימפיאקוס, צ’מפיונס היא לא מילה גסה עבורם.

מחצית שניה

דין דוד מודה לקהל (עמרי שטיין)

פייר קורנו מודה לקהל (עמרי שטיין)

ברק בכר מודה לקהל (עמרי שטיין)

נטע לביא מודה לקהל (עמרי שטיין)

שחקני מכבי חיפה (עמרי שטיין)

נטע לביא מול ניקולאס דיגווייני (עמרי שטיין)

ברק בכר (עמרי שטיין)

סאן מנחם עם הכדור (עמרי שטיין)

עלי מוחמד מתקבל בברכה ע"י שחקני מכבי חיפה (עמרי שטיין)

מחצית ראשונה

דין דוד ופרנזי פיירו מתוסכלים (עמרי שטיין)

פרנזי פיירו במאבק (עמרי שטיין)

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (עמרי שטיין)

השופט בודק את השער של דין דוד עם שופטי ה-VAR (עמרי שטיין)

פרנזי פיירו מאוכזב (עמרי שטיין)

דין דוד במבט על הכדור (עמרי שטיין)

שון גולדברג מתוסכל (עמרי שטיין)

מוחמד אבו פאני במרדף אחר הכדור (עמרי שטיין)

אבוקות ביציעי מכבי חיפה (עמרי שטיין)

שחקני מכבי חיפה (עמרי שטיין)