ONE Logo

מתחילה לברוח: ברצלונה גברה 1:2 על בטיס

זה לא הלך קל, אבל אחרי סיום דרמטי החבורה של צ'אבי צלחה מוקש חשוב, וגברה על האנדלוסים בדרך לפער זמני של שמונה נקודות בצמרת על פני ריאל מדריד

מערכת ONE | 01/02/2023

שחקני ברצלונה חוגגים

שחקני ברצלונה חוגגים (רויטרס)

ליגה ספרדית - מחזור 17

בניטו ויימרין

יום רביעי, 01/02/2023, 22:00

בטיס

ברצלונה

בטיס
ז'ול קונדה(85)

1:2

שופט: ריקרדו דה בורגוס בנגואצ'אה

ברצלונה
ראפיניה(65)
רוברט לבנדובסקי(80)
דעת המבקר
השחקן המצטיין
נביל פקיר

נביל פקיר, ציון: 4

בפעם המי יודע כמה, השחקן הכי כישרוני והכי חשוב של בטיס לא הופיע ברגע האמת ורשם משחק שירצה לשכוח

השחקן המאכזב
אלכס באלדה

אלכס באלדה, ציון: 8

המגן הצעיר של הקטלונים הוכיח שוב העונה כמה הוא חשוב למשחק ההתקפה של צ'אבי עם בישול ויכולת שמשאירה טעם של עוד

הרכבים וציונים

סילבה

5

פיליפה

4

פצלה

4

רויבאל

5

ויניסיוס

4

רודריגס

4

קרבאליו

4
(62)

הנריקה

5

פקיר

4
(62)

קנאלס

5

איגלסיאס

5

גוורדאדו

4
(62)

חואנמי

5
(62)

טר שטגן

6

אראוחו

7

כריסטנסן

6

קונדה

5

באלדה

8

בוסקטס

6

דה יונג

6

גאבי

6
(84)

פדרי

7

ראפיניה

8
(80)

לבנדובסקי

8

פאטי

5
(80)

טורס

(84)

ברצלונה בורחת לריאל מדריד? אם לשפוט לפי הניצחון 1:2 של הקטלונים הערב (רביעי) על בטיס של מנואל פלגריני במסגרת המחזור ה-17 של הליגה הספרדית, לקרלו אנצ’לוטי ואלופת ספרד יש המון סיבות לדאגה. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.

למרות שהשערים הגיעו רק לקראת הישורת האחרונה, כבר עם פתיחת ההתמודדות קיבלנו קצב נהדר ומשחק מרחבה לרחבה שהוליד הרבה מצבים לשני הצדדים, למרות שאף צד לא הצליח לייצר איומים ממשיים במחצית הראשונה. בהמשך הדווקא המארחת הייתה טובה יותר, אך ההגנה היציבה לאחרונה של צ’אבי הצליחה לעצור את האיומים והמחצית הראשונה נגמרה ב-0:0 אטרקטיבי.

במחצית השנייה הקצב עצמו לא השתנה, אך הפעם הקטלונים היו אלה שהתעשתו ונטלו את השליטה במשחק מהדקה ה-45. זה לא הלך לה קל, אבל אחרי מצבים טובים של פדרי והאבי, הגיע שיתוף פעולה אדיר בין אלכס באלדה לראפיניה שהסתיים עם דחיקה מקרוב של האחרון לרשת החשופה של בטיס בדקה ה-65.

רבע שעה מאוחר יותר כשרוברט לבנדובסקי השתלט נהדר על נגיחה שהגיעה מראשו של רונלד אראוחו ובעט מדויק לרשת, האורחת חשבה שהיא בדרך לניצחון, אך שער עצמי של ז’ול קונדה בדקה ה-85 החזיר את המארחת לחיים. עם זאת ולמרות הלחץ הגדול של בטיס בדקות הסיום, המוליכה עמדה במשימה ופתחה פער זמני שלא פחות משמונה נקודות בפסגה עד למשחקה של ריאל מדריד, שתפגוש את סוסיאדד הערב.

במחזור הבא, למוליכת הטבלה מחכה משוכה הרבה יותר קשה כאשר סביליה תגיע לקאמפ נואו ותחפש לקחת נקודות מהקטלונים בביתם. מנגד, בטיס תקווה להתאושש מההפסד הביתי על חשבונה של סלטה ויגו, שנמצאת בעונה נוראית ומדורגת במקום ה-16. 

מחצית שניה
85'

שער עצמי! בטיס צימקה ל-2:1: אחרי לחץ אדיר על הרחבה של ברצלונה מצד המארחת, ז'ול קונדה עשה שגיאה קשה ודחק את הכדור לרשת שלו.

84'

חילוף נוסף של צ'אבי. גאבי ירד מכר הדשא, פראן טורס תפס את מקומו.

רוברט לבנדובסקי חוגג (רויטרס)

שחקני ברצלונה חוגגים (רויטרס)

80'

שער! ברצלונה עלתה ל-0:2: רונלד אראוחו התרומם מעל כל הגנת בטיס כדי לנגוח כדור קרן לתוך הרחבה, שם חיכה רוברט לבנדובסקי שבעט נהדר לרשת של המארחת.

80'

כובש השער הראשון, ראפיניה, פינה את מקומו לטובת אנסו פאטי.

69'

משחק חם בבניטו ויימרין. בטיס רושמת לחובתה את שלושה כרטיסים צהובים בשלוש דקות, כאשר הפעם לואיס פיליפה ראה את הכרטיס מהשופט ריקרדו דה בורגוס.

רונאלד אראוחו במאבק (רויטרס)

67'

אנדרס גוורדאדו קיבל את הכרטיס הצהוב.

66'

אייטור רויבאל ראה את הכרטיס הצהוב לאחר עבירה שביצע.

שחקני ברצלונה חוגגים (רויטרס)

ראפיניה כובש (רויטרס)

65'

שער! ברצלונה עלתה ל-0:1: אלכס באלדה העביר כדור רוחב נהדר מאגף שמאל לתוך הרחבה, שם חיכה ראפיניה שהסתנן נהדר בין קו ההגנה ודחק מקרוב לרשת של רואי סילבה.

ז'ול קונדה מול סרחיו קנאלס (רויטרס)

62'

נביל פקיר ירד מכר הדשא, חואנמי עלה במקומו.

62'

חילוף כפול של מנואל פלגריני. וויליאם קרבאליו יצא, אנדרס גוורדאדו תפס את מקומו.

פדרי בועט (רויטרס)

46'

מצב נהדרת לבארסה. אלכס באלדה פרץ נהדר באגף שמאל והעביר כדור רוחב לפדרי שבע נהדר לפינה הימנית, אך רואי סילבה בהצלה גדולה ירד במהירות ועצר את הכדור.

מחצית ראשונה

גאבי מול נביל פקיר (רויטרס)

39'

החמצה נוספת לקטלונים. לבנדובסקי הוריד כדור נפלא עם הראש לגאבי, אך הבעיטה של הכישרון הצעיר נחסמה וזיכתה את בארסה בכדור קרן.

נביל פקיר מול ראפיניה (רויטרס)

31'

מצב גדול למארחת. אייטור רויבאל העברי כדור נהדר שטייל לאורך כל הרחבה והגיע לסרחיו קנאלס, אך של הקשר הוותיק נבלמה ע"י אלכס באלדה.

18'

פספוס ענק של ברצלונה. פדרי כבר היה לבדו מול רואי סילבה, אך השוער של בטיס הצליח להתל בקשר הצעיר, שהשתהה ולא הצליח לתרגם את הירון ברחבה והכדור הלך לידיים של השוער הפורטוגלי.

וויליאם קראבליו מול הגנת ברצלונה (רויטרס)

9'

הזדמנות ראושנה למארחת: התקפת מעבר נהדרת של האנדלוסים הסתיימה ברגליו של לואיס אנריקה, אך הבעיטה של הבזילאי הצעיר פעה בשחקן הגנה של האורחת ויצאה לקרן.

צ'אבי על הקווים (רויטרס)