ONE Logo

לא תהיה ביורו: נבחרת הנוער נכנעה 2:0 לנורבגיה

החבורה של חיים נכנעה למארחת במשחק האחרון של שלב העילית ולא תהיה חלק מאליפות אירופה עד גיל 19 שתיערך בקיץ בצפון אירלנד. אגלי הכריע עם צמד

מערכת ONE | Invalid date

גיא דזנט בועט

גיא דזנט בועט (שחר גרוס)

-

יום Invalid date, Invalid date, Invalid date

0:0

שופט:

הרכבים וציונים

נבחרת הנוער של ישראל לא הצליחה להעפיל לאליפות אירופה עד גיל 19 לשנת 2024. החבורה של אופיר חיים התארחה היום (שלישי) אצל נבחרת נורבגיה באצטדיון סקגראק במסגרת המחזור השלישי והאחרון של שלב העילית של המוקדמות כשהיא חייבת ניצחו, אך היא נכנעה 2:0 ולא תהיה ביורו בקיץ. 

החבורה של אופיר חיים פתחה את שלב העילית ברגל ימין עם ניצחון 0:2 על בוסניה, אך במחזור השני היא נכנעה 1:0 למונטנגרו אחרי שספגה שער בדקה האחרונה של תוספת הזמן. הכחולים-לבנים הגיעו להתמודדות בידיעה שהם צריכים ניצחון ומעידה של מונטנגרו במקביל כדי לעלות, אך הם לא הצליחו לנצח. 

הלחץ על הכתפיים של שחקני נבחרת הנוער השפיע וכבר בדקה השלישית הם נקלעו לפיגור כאשר איבוד בחלק האחורי של שחקן הגנה הובילה לשער של ואלה סינדרה אגלי. האחרון השלים צמד בדקה ה-36 אחרי שנשלח בכדור עומק מצוין, עבר את אופק מליקה בדרך לשער והוריד את נבחרתו למחצית ביתרון כפול.

במחצית השנייה אופיר חיים ביצע מספר חילופים ושחקניו הצליחו לייצר מצבים, אך הם לא הצליחו למצוא את הרשת. הנורבגים הצליחו להשיג את הכרטיס לטורניר היוקרתי של הנוער שייערך בקיץ הקרוב בצפון אירלנד, בעוד נבחרת הנוער של ישראל תקווה לעשות זאת בשנה הבאה.